Drugi blog

*~~*
O H A Y O !


Nie, nie, nie. Nie zamierzam jeszcze zacząć prowadzić drugiego bloga, bo ledwo wyrabiam z tym, więc ten post będzie raczej czysto-informacyjny.  A także zawierający pewną prośbę do Was, czytelników.
Ale zacznijmy od początku ... Kiedyś już wspominałam, że zamierzam prowadzić drugie opowiadanie. Od tamtego czasu minęło już sporo czasu, a ja nie dałam nawet odpowiedzi czy też potwierdzenia tej wiadomości. Teraz więc obwieszczam - drugi blog jak najbardziej powstanie w przeciągu najbliższych miesięcy. Muszę pierw tego porządnie zakończyć, a może raczej doprowadzić do punktu kulminacyjnego i później całą uwagę skupić na tym drugim, by go w ogóle rozpocząć. Przyznam, że całą fabułę mam już od długiego czasu ułożoną i ostatnimi czasy nęka moje myśli.  Nie chcę żeby uciekła ona z mojej głowy, więc zacznę powolnymi kroczkami pisać prolog, a może i nawet pierwszy rozdział. Ale żeby to zacząć, potrzebuję dwóch istotnych rzeczy. Przede wszystkim nazwy opowiadania i imienia głównej bohaterki. I tutaj kierowałabym pytanie do was. No, ale wiadomo, żeby na nie odpowiedzieć  trzeba co nieco o tym wiedzieć ( a także mieć chęci). Dlatego pod spodem umieszczę zarys fabuły, nie zdradzający szczegółów.

"Siedem lat. Tyle czasu minęło, odkąd Czarny Mag położył swoje łapska na Zodiakalnych Kluczach. To wydarzenie wstrząsnęło gildią magów tylko z jednego powodu. Cena, jaką musieli ponieść za oddanie mu skarbu magii gwiezdnej energii, była wielka. Śmierć Lucy - ona na zawsze zmieniła życie Natsu. Sprawiła, że jego dotychczasowa codzienność legła w gruzach. Zamknięty w sobie, odizolowany od otoczenia, bez cienia radości i szczęścia, ogarnięty samotnością - wydawałoby się, że już na zawsze taki pozostanie. Jednak pewne przypadkowe spotkanie odmienia jego świat na nowo. Tajemnicza dziewczyna, która rozpala w nim uczucia na nowo. Kim jest kobieta tak łudząca podobno do Lucy i co ją z nią łączy? Czy miłość pokona okrutną rzeczywistość? "


Jeśli ktoś to czytał, to mam nadzieję, że zachęciłam. A tak z innej beczki, wiem, że trudno po tym wymyślić nazwę opowiadania. W sumie mam już jedną  - Kizuna no chikara ( z polskiego: Moc więzi ), ale to taki bardziej tytuł roboczy.  A co do imienia bohaterki  - to nie mam zielonego pojęcia. Liczę na pomysłowość i chęci czytelników ^^. 

No i zdradzę jeden fakt- Lucy w tym opowiadaniu się pojawi. Nie zdradzę w jakiej formie, czy jako duch, czy jako wspomnienia, ale będzie miała istotne znaczenie w tej fabule i często się będzie przewijać. I od razu uprzedzam - będzie tu sporo +18, a także charaktery postaci mogą ulec zmianie. Raczej nie ujrzycie wiele ze znanego wam FT. :) Chciałam spróbować napisać coś zupełnie odmiennego, ale nie wiem czy temu podołam. 

Jak ktoś dotrwał do końca, to gratuluję. Chętnie poznałabym opinie już o roboczej wersji fabuły, a także, jeśli ktoś ma pomysły - to odpowiedzenia na pytania.

No i na koniec - Kochane, wracam już z taką grubą rurą we wrześniu i pierwszy przystanek - to nadrobienie Waszych rozdziałów.
Całuję gorąco i dziękuję Wam za 35 obserwatorów. Jesteście kochane :**

P.S - Widząc wasze niesmaczne minki przy walce Tytanii - zostanie ona napisana jeszcze raz, od początku i bardziej obszerna ^^ ( Specjalnie dla kochanej Morette :))) 

6 komentarzy:

  1. Napaliłam się na nowego bloga i fabuła mnie zaciekawiła. Jaka walka Tytanii od nowa?! Ja chcę nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż z racji tego,że coś tam o tym nowym blogu wiem , to wpadły mi do głowy małe pomysły na imiona :) Nie wiem czy Ci się spodobają, czy je wykorzystasz, to już od ciebie zależy. Wiem , jedno,że pewnie jeszcze kilka osób też napisze pewnie ,żeby ci pomóc więc będziesz miała jeszcze większy wybór w tych imionach :3
    Myślałam coś nad : Megami, Himitsu,Fumi, Shina, Hensa . Imiona nie są pewnie idealne, ale kojarzą mi się trochę z fabułą bloga.
    Wg to wiec ,że jestem osobą, która czeka bardzo na drugi blog, tym bardziej,że wiem jaki będzie ciekawy <3 Mam nadzieję , że uda Ci się go w najbliższym czasie zacząć prowadzić. Dobrze wiem, ile już nad nim myślałaś i jaką niespodziankę w sensie bardzo dobrą fabułę wymyśliłaś. Pozdrawiam i życzę wytrwałości :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Miniś! :D Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam! Ta walka będzie epicka! Zderzenie dwóch nieprawdopodobnych mocy. Świat wybuchnie xD Wiem, że dasz radę! Na tą wiadomość zaczęłam skakać po pokoju jakbym była niedorozwinięta. Aż mi ciarki przechodzą po plecach jak pomyślę co może się tam stać! Aktualnie jestem wulkanem pozytywnej energii, dziękuję, naprawiłaś mi dzień :D
    Kolejny raz namieszałaś mi w głowie z tym drugim blogiem... Już nie mogę się go doczekać! Ten zarys fabuły pewnie teraz w nocy nie da mi zasnąć xD Zapowiada się niebywale intrygująco i uroczo :3 Już mi się zrobiło przykro Natsu a to ledwo wstęp do początku D: Już wiem, że będzie świetnie.
    Nie jestem dobra w wymyślaniu imion, ksywek czy nick'ów do gier (co możesz zauważyć po obecnym xd), więc w mojej nieporadności proponuję Loraniel. Nie mam pojęcia jak, kiedy i gdzie mi to przyszło do głowy, oraz co wtedy ćpałam, ale będzie idealne xD
    Jedyne o mnie martwi to +18. Będziesz mogła ten wątek jakoś widoczniej zaznaczyć? Przepraszam, ale nie chcę w tym wieku poznawać tego co dane mi będzie potem. Najwyżej za jakieś sześć lat do tego wrócę xD (Genialna Morette próbuje się wyplątać z tego, że powiedziała, że z pod twojej ręki przeczyta wszystko.)
    Tak więc, kolejny raz przepraszam, ale takie ustaliłam sobie zasady >.< Pomimo tego nie mogę się doczekać, dla takiej fabuły warto choć na chwilę zejść z drogi jaką obrało się dotychczas :D Niech wena Cię nie opuszcza a czas zawsze był Ci przychylny. Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trololololol! Przepraszam bardzo zakończyć/doprowadzić do punktu kulminacyjnego?! TEGO BLOGA! Ani mi się waż! Ten blog jest świetny *-*n A blogi możesz prowadzić na zmainę, nie każdy jest takim nołlajfem jak na przykład ja xD Bloga na pewno będę czytała bo zapowiedź strasznie ciekawa :3

    No i jeszcze bym zapomniała xD Gdy byłam u Natsu, zamawiałaś u mnie one-shota...tu masz klinka ;)
    http://fairytail-smoczeserca.blogspot.com/2013/09/oko-smoka-natsu-x-lucy.html
    Mam nadzieję że się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dawna czekam na tego drugiego bloga więc .. nie mogę się doczekać :D A ten opis wstępny do bloga jest bombowy! Napaliłam się jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla wszystkich niezadowolonych z walki Tytanii podczas Starcia Magów, zapraszam do rozdziału " Zgrzyt ostrzy", gdzie została ona zapisana od nowa. W pewnym momencie rozdziału jest napisany- REMAKE i od tamtego miejsca jest wszystko nowe, zrobione od podstaw. Walkę męczyłam 3 i pół h więc jestem zadowolona. Mam nadzieję, że i wam się spodoba. ;)))))) :P
    Następny rozdział pokaże się prawdopodobnie w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń

Rinne Tworzy