NOMINACJE DO ...

Jako, że coś popsuło mi się w "stronach" zmuszona byłam umieścić to jako normalny post. 

*~~*

LIEBSTER    AWARD 


Zostałam nominowana przez Karolina Dragon oraz Hikari Chan. Dziękuję obu dziewczynom za to.

ZASADY : 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę." Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który cię nominował".

Od Autorki: Przyznam, że wszystkie blogi, które chciałam nominować, już takową nominację otrzymały. Tak więc przepraszam, ale nie nominuję nikogo. 

PYTANIA OD KAROLINA DRAGON :

  1. Twoje przezwisko? / Moja słodka tajemnica :D Aczkolwiek jedna osoba mówi na mnie Mio :*
  2. Twoja ulubiona postać z Anime/ książki lub filmu? / Trudno mi jednoznacznie określić jedną. Wybiorę więc kilka najbliższych. Przede wszystkim Mio z K-On. Nie mogę zapomnieć o mojej kochanej parce- NaLu. A także ostatnimi czasy Shinta z Rurouni Kenshin. 
  3. Jakie są twoje ulubione przedmioty w szkole? / Zdecydowanie język polski i angielski. :) 
  4. Czy masz dziewczynę lub chłopaka? /Nie, nie mam.
  5. Czy lubisz schabowe? / Zjeść zjem, ale jakoś specjalną fanką nie jestem. :P 
  6. Czy masz zwierzaka i jak ma na imię? / Mam psa, yorka. A wabi się Cziko. 
  7. Twój ulubiony sport? / Siatkówka oraz może koszykówka. 
  8. Jaką magią chciałabyś się posługiwać? / Czytania w myślach :O 
  9. Twoje hobby? / Standardowo manga&anime, a także amatorskie pisanie opowiadań i rysowanie. :3 
  10. Ulubiony owoc? / Banan chyba. Ale nie pogardzę żadnym. 
  11. Czy lubisz chodzić do szkoły? Dlaczego? / Zdecydowanie nie. 

PYTANIA OD HIKARI CHAN :

  1. Słuchasz jakiegoś japońskiego zespołu? / Konkretnego nie, ale muzykę japońską owszem. 
  2. Twój ulubiony paring z FT? / Zbędne pytanie, oczywiście NaLu. :)
  3. Ile masz lat? / Skończone piętnaście. 
  4. Twoje ulubione anime? / Szczerze powiedziawszy nie mogę wytypować jednego. Także podam dwa na pierwszym miejscu. Jest to Naruto oraz FT.
  5. Jak masz na imię? / Klaudia :O 
  6. Od ilu lat oglądasz anime? / Pierwsze moje anime od dzieciństwa. Ale tak, że non stop, to od ponad trzech lat. 
  7. Twoje ulubione dane? / Pierogi ruskie :D i Pizza. 
  8. Masz rodzeństwo? / Mam, starszego brata. 
  9. Jak zaczęła się twoja przygoda ze światem mangi i anime? / Wszystko dzięki Pani od historii. :*
  10. Co skłoniło cię do pisania? / Kiedyś, czytając opowiadania, często nie podobały mi się ich zakończenia. Tak więc z nudów stworzyłam pierwszy rozdział, a potem kolejny, aż to przerodziło się w pasję. 
  11. Jaką postać i za co najbardziej cenisz z anime? / Natsu- za odwagę, poświęcenie się i oddanie dla przyjaciół, za głupkowatość; Naruto- za silną wolę chronienia innych, upór i niepoddawanie się, za wielkie serce ; Shinta ( Himura Kenshin) - za poświęcenie, pomaganie innym, dobroć i opiekuńczość, za wielką zmianę swojej osobowości, wytrwanie w swoim postanowieniu po mimo przeciwności losu. 
*~~*



Zostałam nominowana przez Yasha Corleone , której bardzo za to dziękuję. :) Przyznam szczerze jest to dla mnie nowość- krótko istnieję w "świecie blogerów" i na ogół nie interesowały mnie takie rzeczy.   A teraz coś, co się tyczy samej nominacji.

Co trzeba zrobić ? 

  • Wstawić powyższy obrazek.
  • Podziękować osobie, która cię otagowała.
  • Nominować jakąkolwiek liczbę blogów do tego tagu, które według ciebie na to zasługują lub po prostu je lubisz.

A tu najważniejsze...

  • Opowiadasz o swoich trzech marzeniach. Jakie chcesz, mogą to być największe lub te mniejsze, zupełnie pokręcone lub bardziej realne. 
  • Odpowiadasz na pytanie : Czy warto marzyć? Dlaczego?

Nominacje...

  1. NatsuSalamander
  2. Reneé Jakubowska
  3. Sunna
  4. Claudy Na
  5. Akemii  ( nie tylko autorka wspaniałych szablonów, ale również niesamowita pisarka w kategorii SasuSaku - nie mogłam pominąć ) 
Co do nominacji - miałam dylemat. Nie czytam zbyt wielu blogów, a nawet jeśli to albo otrzymały nominacje, albo z jakiś przyczyn nie uczestniczą tymczasowo w "świecie blogerów". Tak więc wypisałam te blogi, które są bliskie memu sercu. :) 

Moje marzenia to nic innego jak mrzonki, no, ale cóż- ważne, że są. Oto one : 

  1. Moim największym ( jak dotąd) marzeniem jest napisanie własnej książki. Ale wiadomo nie posiadam wystarczającego talentu i wyrobionego stylu pisarskiego, by o tym myśleć. Mimo to staram się i pracuję nad tym, by choć trochę przybliżyć się do tego nierealnego marzenia.
  2. Polecieć do Japonii- to jest bardzo ważne marzenie, które dzielę z przyjaciółką. Mam nawet małe plany co do uczenia się ojczystego języka Kraju Kwitnącej Wiśni. Jedynym problem jest czas. Nie wystarcza go na podstawowe, codzienne czynności, nie wspominając już o takich, co pomagają realizować marzenie. Jednak gdyby była kiedyś taka możliwość, na pewno bym nie zrezygnowała. 
  3. Co do ostatniego- jest takie małe i jak najbardziej możliwe do zrealizowania. Mianowicie chodzi mi o powrót do tańczenia. Jeszcze dwa lata temu było to moją pasją, a z niewiadomych mi przyczyn porzuciłem je. Brakuje mi tego czasami, więc może w najbliższym czasie znajdę czas i chęci na ponowne ruszenie " tanecznym krokiem" . :)

Czy warto marzyć? 

Dla mnie jest to pytanie retoryczne. Uważam, że odpowiedź, przynajmniej w moim przypadku, jest jednoznaczna. Ktoś bez konkretnego marzenia jest tak naprawdę pozbawiony sensu życia. Żyje w rutynie codzienności i nic nie przerwie mu tej monotonii. Natomiast, posiadając jakieś pragnienie, nasza egzystencja nabiera sensu. Mamy konkretny cel, do którego będziemy dążyć, o ile jesteśmy na tyle uparci i cierpliwi. Marzenia pokazują nam, że istnieje na tym świecie coś, co przyniesie nam uśmiech i szczęście. Zatem warto marzyć i wierzyć w to, że się urzeczywistnią. W gruncie rzeczy to od nas samych zależy czy nasze pragnienie zostanie zrealizowane, czy porzucone w kąt razem z resztą naszych chwilowym zachcianek. 




3 komentarze:

  1. Jejku, nie wiem co powiedzieć. Bardzo ci dziękuję i jest mi bardzo miło, że tak właśnie myślisz. ^^ A szablon przepiękny, mogłabym spoglądać na niego dłuższy czas. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wielkie arigato. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany nie wiem co powiedzieć. ARIGATOU! I to jeszcze na pierwszym miejscu, naprawdę ci dziękuję czuję się naprawdę zaszczycona. No i jeszcze DODAJ KOLEJNY ROZDZIAŁ!
    To już tak na marginesie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam cie do "The Versatile Blogger Award"; więcej informacji u mnie na [ mtears ] w zakładce.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Rinne Tworzy